poniedziałek, 31 października 2011

Adam Bahdaj - "Telemach w dżinsach"













Wczoraj baaaaaaaaaaaaardzo późnym wieczorem skończyłam czytać "Telemacha w dżinsach". Teraz tak jak pisałam wcześniej opiszę moje wrażenia itp.

1. Treść:
Książka ta opowiada o 15-letnim Macieju Łańko, który pragnie odnaleźć swego ojca, gdyż ten kiedy Maciek był mały odszedł od rodziny. Maciej nie miał łatwego życia- jego matka zginęła w wypadku kiedy miał 3 latka, wychowywał się więc u ciotki. Ciotka niestety później  również zginęła podczas wypadku. W związku z tym Maciek przeszedł pod opiekę Pana Sielickiego. Chłopak uciekł. W podróży spotkał wiele interesujących osób np. Joja i  Romeo, którzy pomagają mu odnaleźć ojca.Czy udało mu się odnaleźć ojca czy Pan Sielicki będzie zły, że Maciek uciekł z domu ... ? Dowiecie się w książce ;P !!!

2.Moja opinia:
Sądzę, że ta książka jest interesująca.Historia ta ma wątki kryminalne,ale zawiera też fragmenty romantyczne i przygodowe. Myślę, że perypetie Macieja Łańki zaciekawiłyby wieeelu czytelników, zarówno dziewczyny jak i chłopaków.



Mam nadzieję że moja pierwsza a'la recenzja się Wam spodoba i zechcecie odwiedzać mój blog ;).

2 komentarze:

  1. śliczny blog:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam tą książkę, a czytałam ją jakieś 15 lat temu :) Bardzo fajna lekturka :)

    OdpowiedzUsuń