poniedziałek, 31 października 2011

Małgorzata Musierowicz

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o mojej wielkiej miłości do książek Małgorzaty Musierowicz.
 Więc tak :
- W książkach MM zakochałam się na lekcjach języka polskiego 2 lata temu czyli jeszcze w podstawówce dzięki fragmencie książki "Język Trolli" w moim podręczniku
- od tamtego czasu niewiele czasu mimo wszystko spędzałam nad książkami MM
- udało mi się przeczytać póki co jej dwie powieści: "Ida Sierpniowa" oraz "Szósta Klepka", które wypożyczyłam w mojej dawnej bibliotece szkolnej
- jeśli chodzi o mój własny księgozbiór książek MM mam : "Musierowicz dla Zakochanych", którą zdobyłam na Konkursie Recytatorskim oraz "Małgorzata Musierowicz na Święta", którą zakupiłam dziś w Matrasie po przecenie za 15 zł.
- moim marzeniem jest poznać MM i porozmawiać z Nią.


Przeczytałam już "Telemacha w dżinsach" - Adama Bahdaja -  recenzja za chwilę ;)






2 komentarze:

  1. Kochana Anito!
    MM napisała cudowny cykl Jeżycjada i zachęcam Cię, sięgnij po niego jak najszybciej. Osobiście go ubóstwiam. Niby to 19 tomów, ale je się po prostu POŁYKA!
    Poza tym autorka prowadzi swoją stronę http://musierowicz.com.pl/ na której co prawda wirtualnie, ale można ją spotkac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Mery!
    Wiem wiem a co do Jeżycjady to czytam ile wlezie :) ale przez ciągłą naukę niestety nie zawsze mam czas. Dziękuję za radę.
    Pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń