niedziela, 6 listopada 2011

No to tak ...
Nie będę pisała tu jak mi przykro, że nie mogłam pojechać na Targi Książki w Krakowie, bo mama mi nie pozwoliła... ;(

Pochwalę się tylko moim malutkim stosikiem nr. 1 ;)) 

 Jakość padła ...
Dlatego napiszę co w moim małym stosiku się znajduje:
1)Bogumiła Śpiewakowska - "Teraz jestem w Tęczowym Moście" wyd. ZYSK I S-KA
2)Patricia Schroder - "Miętuski i czar miłości" wyd. Zielona Sowa
3)Krystyna Jakóbczyk - Opowieści wigilijne mojej niani" wyd. ZYSK I S-KA
4)Lauren St John - "Biała żyrafa" wyd. Wab
5)Clarissa Pinkola Estes - "Biegnąca z wilkami" wyd. ZYSK I S-KA
6)Małgorzata Musierowicz - "Musierowicz na gwiazdkę" wyd. Akapit Press 

I to tyle na dzisiaj 
Jerstem zadowolona, bo ledwo co właściwie założyłam tego Bloga i dodałam już łąćznie z tym 4 wpisy, a mam już aż jeden komentarz dzięki hannnah ;)
Bardzo dziękuję ;) !!!

Mam nadzieję, że już niedługo więcej osób będzie chciało odwiedzać mój Blog ;)
Obiecuję się rozkręcić jeszcze ...
Ja dopiero zaczynam ...

;)

Wasza Anita ;))

5 komentarzy:

  1. A ja że będę zaglądać :)
    Stosik fajny, wprawdzie nie znam żadnej z tych książek, dlatego czekam na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak przeczytasz zamieść recenzję:) bo widzę, że fajne masz książki:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  3. do hannnah - oczywiście oczywiście !!! ;*

    OdpowiedzUsuń